Ogłoszenie nr 374516 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Warszawa: „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341075-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1330574900000, ul. ul. Mazowiecka  14, 00048   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 244 90 00, faks 22 244 90 13, e-mail przetargi@mzdw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
156/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części. Opis podziału na części: Część 1 Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia: Rejon Drogowy Radom  Obwód Drogowy w Radomiu, ul. Wolanowska 61 (Obiekt nr 1) Część 2 Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Otwock - Piaseczno  Siedziba Rejonu Drogowego Otwock, ul. Górna 18 (Obiekt nr 2)  Obwód Drogowy w Piasecznie przy ul. Elektronicznej 4a (Obiekt nr 3) Część 3 Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Wołomin  Siedziba Rejonu Drogowego Wołomin, ul. Kobyłkowska 1 (Obiekt nr 4). Część 4 Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Ostrołęka  Siedziba Rejonu Drogowego Czerwin przy ul. Świerczewskiego 94 (Obiekt nr 5) Część 5 Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Grodzisk Maz.  Siedziba Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., ul. Traugutta 41 (Obiekt nr 6)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 85312310-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia: Rejon Drogowy Radom
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2015, poz. 2164 ) unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 10-11-2016 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie w/w zamówienia publicznego ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 341075 - 2016 z dnia 10-11-2016 r. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający określając wartość zamówienia przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zgodnie z art. 40 ustawy Pzp jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp , zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. W dniu 08-12-2016 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert. Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przesłane w dniu 08-12-2016 r. W dniu 09-12-2016 r. Zamawiający otrzymał pismo od Wykonawcy, który zwrócił uwagę Zamawiającego na nieprawidłowe oszacowanie przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dokonał sprawdzenia wyliczonej kwoty. Zamawiający dokonując szacowania przedmiotu zamówienia przyjął stawkę za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 12 zł/h netto i oszacował łączną wartość zamówienia razem z zamówieniem o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający dokonując szacunku nie uwzględnił, że od 01 stycznia 2017 r. wzrasta kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę. Po prawidłowym oszacowaniu przedmiotu zamówienia i przyjęciu stawki za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 15,46 zł/h netto, wartość zamówienia wynosi 882 037,73 zł netto (211 271,58 euro). W związku z powyższym wartość zamówienia przekracza kwotę, od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej – art. 40 ust.3 ustawy Pzp w związku z § 1 ust 2 pkt a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej z dnia 28 grudni 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2263) Zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na wartość zamówienia Zamawiający był obowiązany przekazać ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Otwock - Piaseczno
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2015, poz. 2164 ) unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 10-11-2016 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie w/w zamówienia publicznego ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 341075 - 2016 z dnia 10-11-2016 r. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający określając wartość zamówienia przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zgodnie z art. 40 ustawy Pzp jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp , zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. W dniu 08-12-2016 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert. Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przesłane w dniu 08-12-2016 r. W dniu 09-12-2016 r. Zamawiający otrzymał pismo od Wykonawcy, który zwrócił uwagę Zamawiającego na nieprawidłowe oszacowanie przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dokonał sprawdzenia wyliczonej kwoty. Zamawiający dokonując szacowania przedmiotu zamówienia przyjął stawkę za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 12 zł/h netto i oszacował łączną wartość zamówienia razem z zamówieniem o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający dokonując szacunku nie uwzględnił, że od 01 stycznia 2017 r. wzrasta kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę. Po prawidłowym oszacowaniu przedmiotu zamówienia i przyjęciu stawki za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 15,46 zł/h netto, wartość zamówienia wynosi 882 037,73 zł netto (211 271,58 euro). W związku z powyższym wartość zamówienia przekracza kwotę, od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej – art. 40 ust.3 ustawy Pzp w związku z § 1 ust 2 pkt a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej z dnia 28 grudni 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2263) Zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na wartość zamówienia Zamawiający był obowiązany przekazać ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Wołomin
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2015, poz. 2164 ) unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 10-11-2016 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie w/w zamówienia publicznego ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 341075 - 2016 z dnia 10-11-2016 r. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający określając wartość zamówienia przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zgodnie z art. 40 ustawy Pzp jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp , zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. W dniu 08-12-2016 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert. Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przesłane w dniu 08-12-2016 r. W dniu 09-12-2016 r. Zamawiający otrzymał pismo od Wykonawcy, który zwrócił uwagę Zamawiającego na nieprawidłowe oszacowanie przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dokonał sprawdzenia wyliczonej kwoty. Zamawiający dokonując szacowania przedmiotu zamówienia przyjął stawkę za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 12 zł/h netto i oszacował łączną wartość zamówienia razem z zamówieniem o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający dokonując szacunku nie uwzględnił, że od 01 stycznia 2017 r. wzrasta kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę. Po prawidłowym oszacowaniu przedmiotu zamówienia i przyjęciu stawki za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 15,46 zł/h netto, wartość zamówienia wynosi 882 037,73 zł netto (211 271,58 euro). W związku z powyższym wartość zamówienia przekracza kwotę, od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej – art. 40 ust.3 ustawy Pzp w związku z § 1 ust 2 pkt a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej z dnia 28 grudni 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2263) Zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na wartość zamówienia Zamawiający był obowiązany przekazać ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Ostrołęka
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2015, poz. 2164 ) unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 10-11-2016 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie w/w zamówienia publicznego ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 341075 - 2016 z dnia 10-11-2016 r. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający określając wartość zamówienia przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zgodnie z art. 40 ustawy Pzp jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp , zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. W dniu 08-12-2016 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert. Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przesłane w dniu 08-12-2016 r. W dniu 09-12-2016 r. Zamawiający otrzymał pismo od Wykonawcy, który zwrócił uwagę Zamawiającego na nieprawidłowe oszacowanie przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dokonał sprawdzenia wyliczonej kwoty. Zamawiający dokonując szacowania przedmiotu zamówienia przyjął stawkę za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 12 zł/h netto i oszacował łączną wartość zamówienia razem z zamówieniem o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający dokonując szacunku nie uwzględnił, że od 01 stycznia 2017 r. wzrasta kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę. Po prawidłowym oszacowaniu przedmiotu zamówienia i przyjęciu stawki za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 15,46 zł/h netto, wartość zamówienia wynosi 882 037,73 zł netto (211 271,58 euro). W związku z powyższym wartość zamówienia przekracza kwotę, od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej – art. 40 ust.3 ustawy Pzp w związku z § 1 ust 2 pkt a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej z dnia 28 grudni 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2263) Zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na wartość zamówienia Zamawiający był obowiązany przekazać ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Świadczenie usług z zakresu dozoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Grodzisk Maz.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2015, poz. 2164 ) unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 10-11-2016 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów i mienia w Rejonach Drogowych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie na terenie województwa mazowieckiego z podziałem na 5 części.” - nr postępowania 156/16. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie w/w zamówienia publicznego ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 341075 - 2016 z dnia 10-11-2016 r. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający określając wartość zamówienia przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zgodnie z art. 40 ustawy Pzp jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp , zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. W dniu 08-12-2016 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert. Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przesłane w dniu 08-12-2016 r. W dniu 09-12-2016 r. Zamawiający otrzymał pismo od Wykonawcy, który zwrócił uwagę Zamawiającego na nieprawidłowe oszacowanie przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dokonał sprawdzenia wyliczonej kwoty. Zamawiający dokonując szacowania przedmiotu zamówienia przyjął stawkę za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 12 zł/h netto i oszacował łączną wartość zamówienia razem z zamówieniem o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP na kwotę 715 478,40 zł netto. Zamawiający dokonując szacunku nie uwzględnił, że od 01 stycznia 2017 r. wzrasta kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę. Po prawidłowym oszacowaniu przedmiotu zamówienia i przyjęciu stawki za godzinę wykonywania usługi w Rejonach Drogowych w wysokości 15,46 zł/h netto, wartość zamówienia wynosi 882 037,73 zł netto (211 271,58 euro). W związku z powyższym wartość zamówienia przekracza kwotę, od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej – art. 40 ust.3 ustawy Pzp w związku z § 1 ust 2 pkt a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówienia oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej z dnia 28 grudni 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 2263) Zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na wartość zamówienia Zamawiający był obowiązany przekazać ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.